Динамічна група вчителів впродовж 2018-2019 н.р. провела три засідання та працювала над тим, як ефективно використовувати готові програмні педагогічні засоби, власні презентації, забезпечуючи мультимедійний супровід на уроках. Кожен із застосовуваних інформаційних компонентів має власні засоби й дидактичні можливості, що спрямовані на забезпечення оптимізації процесу навчання. Це дає можливість не лише вивчати світ за допомогою текстів і зображень, а й створити активне кероване комунікативне середовище, у якому здійснюємо навчальний процес. Використання електронних засобів навчання дає вчителям необмежену творчу свободу. Вони можуть самостійно обирати план проведення уроку, добирати додаткові матеріали до уроку, складати контрольні роботи, тести, розробляти завдання для здійснення як індивідуального, так і диференційованого підходів до учнів.
Вчителі під час засідань ділились своїми напрацюваннями та покращували свої знання у використанні ІКТ. Члени динамічної групи навчалися на практиці як використовуючи Smart- технології, Smart Notebook, ClassroomScreen, Purpose Games, відео редактори, створювати нові мультимедійні презентації, доповнюючи їх анімаційними ефектами, звуковим супроводом. Крім того педагоги здобували нові знання як використовувати анімацію, слайди, фрагменти відеофільмів, ресурси Інтернету, матеріали підручників, енциклопедій тощо, гіперпосилання на ресурси Інтернету, що формує у школярів образні уявлення, а на їх основі – наукові поняття. Значна увага на засіданнях приділялась створенню дидактичних матеріалів, тестів з різних предметів.
Під час роботи динамічної групи кожен вчитель має конкретне завдання, над вирішенням якого працював впродовж року, це значно підвищує ефективність роботи. Під час круглих столів вчителі з’ясувували, що перевагою застосування ІКТ на уроках є те, що завдяки фактичній достовірності та сконцентрованості викладу матеріалу учні дістають значний обсяг навчальної інформації за порівняно короткий час. Це звільняє вчителя від тривалих, часом достатньо непереконливих пояснень, що призводить до формального засвоєння навчального матеріалу.
Проте варто зазначити, що головною проблемою у впровадженні ІКТ залишається непідготовленість частини вчителів до використання ІКТ в навчальному процесі. Причини цього в основному – психологічні, вони полягають у невмінні вчителів працювати з комп'ютером, відсутності методики використання ІКТ, недостатньої забезпеченості школи програмними засобами. Крім того, є деякі організаційні та технічні проблеми – відсутність вільного доступу до комп’ютерного обладнання, надмірна завантаженість кабінету інформатики тощо.
Завдання для подальшої роботи:
· Практичне використання активних та інтерактивних методів навчання на уроках та в позаурочній діяльності.
· Створення банку методичних розробок уроків з використанням інформаційно-комп’ютерних технологій навчання.
· Моделювання та апробація уроків та виховних заходів з використанням інформаційно-комп’ютерних технологій .
· Підготовка методичних рекомендацій з питань організації роботи з моделювання та проведення уроків із використанням ІКТ.
· Узагальнення досвіду та презентація роботи творчої групи вчителів, створення блогу творчої групи, надання допомоги вчителям школи при впровадженні ІКТ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий