№ п/п
|
Тематика засідань
|
Відповідальний
|
Термін
|
Примітка
|
1.
|
Тема. Веб-квест
як засіб підвищення якості навчально-виховного процесу.
1. Що таке веб-квест?
Вибір платформи для проведення
веб-квеста.
2. Використання сервісів Google та хмарних технологій для організації веб-квесту.
3. Карти
знань, хмарки тегів, стрічки часу, колажі.
Робота між
засіданнями:
1.Взяти участь
у веб-квесті.
2.Створити
ментальну карту, хмарку тег на довільну тему та розмістити її на блозі
веб-квесту.
|
Садовенко Т.С.
Бобик І.В.
Члени динамічної групи
|
Жовтень
|
|
2.
|
Тема. Створення творчих пошукових завдань для квеста.
1. Інтерактивні
малюнки та вправи.
2. Робота з сервісами:
3.Створення ребусів,
кросвордів.
1.
Робота між засіданнями:
1. Створити інтерактивний малюнок до однієї з
тем Вашого предмету.
3. Скласти два різнотипні мультимедійні інтерактивні вправи до будь-яких тем з Вашого навчального предмету. 4. Розробити конспект уроку з використанням інтерактивних вправ або малюнку.
5. Розмістити матеріали на на блозі веб-квесту.
|
Садовенко Т.С.
Бобик І.В.
Члени динамічної групи
|
Січень
|
|
3.
|
Тема:Активізація
пізнавальної діяльності учнів з використанням інтерактивних презентацій.
1. Скрайбінг – новітня техніка презентацій.
2. Сервіси PowToon, Wixie, Animoto.
Робота між засіданнями: Розробити презентацію за допомогою одного з сервісів
скрайбінгу та розмістити її на блозі веб-квесту.
|
Садовенко Т.С.
Бобик І.В.
Члени динамічної групи
|
Березень
|
|
4.
|
Шляхи
ефективного впровадження освітніх технологій у
навчально-виховний процес
1.Завершення роботи над веб -квестом.
2. Аналіз
результатів роботи динамічної групи протягом року та підготовка до
презентації веб-квесту.
1. 3.
Підсумки діяльності динамічної групи.
4.
|
Садовенко Т.С.
Бобик І.В.
Члени динамічної групи
|
Травень
|
Страницы
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий